Thursday 29 September 2011

Jogurt pita/Yoghurt Pie

U mojoj kući,jogurt se nemilice troši.U frižideru uvek imamo 2,3l .Nikad,nikad ne sme da se desi da ostanemo bez njega.Lično,nisam neki ljubitelj mleka,pijem ga uz neke određene stvari,ali bez jogurta ne mogu. Iz tog razloga je pita s jogurtom idealna za moju porodicu.Ali odmah jedno upozorenje na početku: ovo nije jedna od onih krckavih pita,već je sva sočna,neki bi rekli možda i gnjecava.Mi je takvu i volimo...

Jogurt pita
Please scroll down for English
potrebno:
  • 1/2kg kora za pitu
  • 1/2l jogurta(masnog,obranog...svejedno)
  • 6 jaja
  • 1 kašičica soli
  • 100gr maslaca ili margarina
  • 2 kašike brašna
Priprema:
Istopiti maslac,pa ga pomešati sa jogurtom,jajima,solju i brašnom i sve umutiti.Podmazati pleh i staviti dve kore,ali tako da im ivice vire preko pleha.Uzimati jednu po jednu koru,gužvati ih i ubacivati u masu s jogurtom.Ređati ih u pleh,preliti ostatkom fila i prebaciti one dve kore preko.Peći na 200C da porumeni. Prijatno!

Yoghurt Pie

Ingredients  :
  • 1/2kg phyllo pastry
  • 1/2l yoghurt (full fat,skimmed...)
  • 6 eggs
  • 1 tsp salt
  • 100gr butter or margarine
  • 2 tbsp flour
Directions: 
Melt butter and mix it with joghurt, eggs, salt and flour.Grease a baking pan and put 2 sheets of phyllo pastry into the pan with their edges folding over it .Put one by one ruffled sheet of pastry into the yoghurt mixture,take them out and arange them in the pan. Pour any leftover mixture on top. Finally, use the edges of first two sheets of pastry to cover the pie. Bake in preheated oven to 200C until golden brown.Bon apetite!





11 comments:

  1. Odlicna pita! I moja klinka i ja tamanimo jogurt ..samo tako;)

    ReplyDelete
  2. Nisam još pravila ovakvu pitu sa jogurtom, pamtim i probam :)

    ReplyDelete
  3. Kako je sve lepo posluzeno, odmah sam pozelela da se nadjem za stolom... svidja mi se pitica, podseca me malo na "plisiranu" pitu koja se takodje pravi sa jogurtom, samo vidim da je ovde postupak slaganja kora malo drugaciji, kao kod gibanice... u svakom slucaju, mozes tvojoj komsinici odmah da posaljes jedno parcence!;))) pozzz

    ReplyDelete
  4. Baš odlično izgleda, a mogu misliti kako miriši i kako je ukusno, posebno još dok je toplo!

    ReplyDelete
  5. Mljac, slično i ja radim i mi isto volimo jako mokro, gotovo gnjecavo.
    Uhhhh da mi je sad komadić, pa još uz čašu jogurta! :)

    ReplyDelete
  6. Pravila sam je i znam da je ukusna!

    ReplyDelete
  7. Pobeže mi komentar negde, ajd ponovo :)

    Super izgleda, za ukus znam da je odličan. Pravila sam nešto slično, sa mešavinom jogurta i kiselog mleka ili jogurta i kisele pavlake, znam da nije bilo sira, a ukus kao da ga ima. Super je taj način slaganja, tj. gužvanja, taman se obezbediš da ne bude mnogo zdudana, a ipak da bude sočna.

    Pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Isto i ja mislim o jogurtu! :) Obozavam ga i stalno ga pijem. Moji me cak i kritikuju, ali dorucak bez jogurta ne moze. Ponekad i rucak... :) Slicno i mama pravi pitu... Mmmm... :)

    ReplyDelete
  9. Divna pita, jako volim jogurt a i onu "harmonika pitu" obožavam upravo zbog jogurta:) ovo je baš fino.

    ReplyDelete