Wednesday 19 March 2014

Čorba od pasulja i pečuraka / Bean And Mushroom Soup

Današnji post ću posvetiti jednoj kreativnoj mladoj dami, mojoj sugrađanki. Maja je majstor sa farbama, četkama, drvetom... Već smo jednom sarađivale kad mi je napravila ovu predivnu daščicu koja vam se svima dopala. Ovoga puta sam Maju zamolila ako je u mogućnosti da mi napravi patinirane daske za fotografije. Čim je našla odgovarajuće drvo Maja mi je ispunila želju i drvo izgleda bolje nego što sam i zamislila. Najviše volim fotografije hrane na drvetu, a pošto nisam baš neka 'crafty' osoba, prepustila sam joj u potpunosti sve i Maja je majstorski odradila posao. Na ovom linku ćete naći njen blog, a ovde je njena Facebook strana. Pa ako vam nešto treba u vezi drveta, dekupaža, Maja je prava osoba za to.

A sada idemo na recept. Kad god kuvam pasulj, odvojim malo sa strane, stavim u frižider i posle par dana napravim od njega ili salatu ili neki dip, bruskete sa tunjevinom i paradajzom ili ovu čorbicu. Bez mesa je, a ako izbacite belo vino može biti i posna.

Čorba od pasulja i pečuraka
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 1 crni luk
  • 1 šargarepa
  • 400gr šampinjona
  • 2 šolje kuvanog pasulja
  • 1 konzerva (400gr) paradajz pelata
  • pola šolje belog vina
  • lovorov list, so, biber
Priprema:
Na malo maslinovog ulja propržiti sitno seckan crni luk i šargarepu. Na srednjoj vatri pržiti oko 5' da šargarepa omekša. Dodati pečurke sečene na listiće i pržiti ih oko 5-6' da omekšaju. Naliti vino i prokuvati da vino malo ispari. Zatim dodati pasulj, pelat, začine i naliti oko pola šolje vode (ako hoćete ređu čorbu dodajte više vode). Poklopiti i staviti da proključa. Smanjiti vatru i kuvati još 15'.

Bean And Mushroom Soup

Ingredients:
  • 1 onion
  • 1 carrot
  • 400gr button mushrooms
  • 2 cup cooked white beans
  • 1 can (400gr) peeled tomatoes
  • half a cup white wine
  • bay leaf, salt, pepper
Directions:
Heat some olive oil over medium high heat. Add finely chopped onion and carrot and fry for 5' until carrots are tender. Add sliced mushrooms and cook for 5 more minutes. Pour the wine and cook until alcohol evaporates. Finely, add the beans, tomatoes, spices and pour about half a cup of water (or more). Cover and bring to a boil. Lower the heat and cook for 15'.



3 comments:

  1. Pasulj ne jedem, ali kod tebe izgleda odlično, naročito u ovim posudama! Kupila sam pre par dana narandžastu, mnogo su simpatične!

    ReplyDelete
  2. Jako mi se sviđa, bilježim. Volimo juhe, stalno ih radim, a ova je em fina, em laka za napraviti!

    ReplyDelete
  3. Ova juha mi je odlična, super kombinacija i rado ću je i sama napraviti !

    ReplyDelete