Friday 19 December 2014

FBI Rukavice - What's for dessert?

FBI Rukavice su ovoga puta kod Tamare u gostima. Njen blog What's for dessert? je jedan od mojih omiljenih. I ja ću ponoviti kao i svi da vas ne prevari ime njenog bloga. Osim poslastica, Tamara je odlična i u spremanju slanih jela. Jednom prilikom dok smo četovale, rekla mi je da sprema ručak. Na moje pitanje šta sprema, nabrojala mi je takav spisak jela koji je kod mene za Božić i Uskrs. I još mi je rekla da je to kod nje uobičajeno :) Znači, Tamara uživa u kuvanju i to radi iz srca.
Spisak stvari koje bih probala sa njenog bloga je veliki. Već sam vam jednom prilikom pokazala njen Kinder Pingui u mojoj izvedbi, a ovoga puta sam se odlučila na ovo...
(Za recept klik na naziv)

Slane ružice

Jedva čekam priliku da koristim moj kalup za mini mafine. Volim te male zalogajčiće. Tamarine ružice se super brzo spremaju, ukusne su i vrlo izdašne (od ove mase dobila sam 48 mini mafina). Odlični su uz kečap, a drugi put kada sam ih pravila poslužila sam ih i uz tartar sos, koji se možda čak i bolje slaže.

Lava cake

Nisam ga pravila 100 godina, ni sama ne znam zašto, kada je to poslastica koja se svima sviđa. Tamarin recept je bez greške, savršen...

Mafini sa malinama i makom

Kada imate decu, mafini su jako zahvalna stvar. Pošto je mak jedna od namirnica koja je kod mene kući rado prihvaćena, ovi mafini su nestali brzinom svetlosti. Jedina izmena je što nisam koristila mleveni mak, više ga volimo u zrnu.

Krema s kupinama i maskarponeom

Kod mene sa šumskim voćem. Ove zime imam strašnu potrebu za šumskim voćem. Ova krema je bila kao savršena za mene. Lagana, osvežavajuća...

Raspuknuti keksići

E ovde sam malo zeznula stvar. Zaboravila sam da keksiće prvo uvaljam u kristal šećer, pa su upile sav šećer u prahu i nisu onako lepo raspuknuti kao kod Tamare. Bez obzira to nije ništa uticalo na ukus, koji je odličan. Keksići su prava zaraza...

I za kraj, da rezimiramo. Tamarini recepti su probrani, provereni, precizni i bez ikakve mane. Za koji god da se odlučite, nećete pogrešiti....


3 comments:

  1. Jsako lepo prezentirani Tamarini recepti i zaista ne znaš za koji bi se pre odlućila.

    ReplyDelete
  2. Draga Irena, hvala ti što si predložila moj blog za FBI rukavice, jer da nije bilo tebe, ne bih ni bila pod istragom :D
    Hvala ti na lijepim uvodnim riječima. Moram priznati da kad čitam te opise, imam osjećaj kao da me poznajete u stvarnosti, a zapravo ste moje karakteristike "pročitale" iz mog bloga.

    Sad moram obavezno ponoviti ružice, samo zato da ih isprobam s tartarom, dok će se mojoj boljoj polovici sigurno svidjeti umakati ih u kečap.

    Lava cake nisam ni ja radila 100 godina, a baš ga obožavam u kombinaciji sa sladoledom od vanilije. Divna mi je ova tvoja lava koja je potekla.

    Muffini s makom i malinama su mi jako dragi, divno su ti ispali.

    Drago mi je da ti se svidjela krema s mascarponeom, a sa šumskim voćem mora biti još ukusnija nego samo s kupinama.

    Baš mi je žao što si zaboravila uvaljati kuglice u kristal šećer, sigurna sam da bi tvoje cure uživale u transformaciji bijelih kuglica u raspucane keksiće. Ovako je taj raspucani efekt izostao, ali srećom nije se promijenio okus keksića

    ReplyDelete
  3. Sve je odlično, danas i ja radim raspuklice...

    ReplyDelete